Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української літератури :
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) на елементарному рівні відтворює матеріал, називаючи окремий літературний факт або явище (автора й назву твору, окремих літературних персонажів тощо)
|
2
|
Учень (учениця) розуміє навчальний матеріал і може відтворити фрагмент з нього окремим реченням (називає окремі факти з життя і творчості письменника, головних персонажів твору, упізнає за описом окремого персонажа твору, упізнає, з якого твору взято уривок тощо)
| |
3
|
Учень (учениця) розуміє навчальний матеріал і за допомогою вчителя дає відповідь у формі висловлювання (відтворює зміст у певній послідовності, називає на репродуктивному рівні жанр твору, упізнає літературний факт за описом або визначенням)
| |
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) має уявлення про зміст твору, може переказати незначну його частину та з допомогою вчителя визначає основні сюжетні елементи, на репродуктивному рівні відтворює фактичний матеріал
|
5
|
Учень (учениця) знає зміст твору, переказує окрему його частину, знаходить у тексті приклади відповідно до сформульованого завдання, висловлює оцінювальне судження і доводить його одним-двома аргументами, завершує відповідь простим узагальненням, дає визначення літературних термінів
| |
6
|
Учень (учениця) знає зміст твору, може переказати значну його частину, з допомогою вчителя виділяє головні епізоди, уміє формулювати думки, називає риси характеру літературних героїв, встановлює окремі причиново-наслідкові зв'язки, дає визначення літературних термінів з прикладами
| |
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) володіє матеріалом і навичками аналізу літературного твору за поданим учителем зразком, наводить окремі приклади з тексту
|
8
|
Учень (учениця) володіє матеріалом, за зразком аналізує текст, виправляє допущені помилки, добирає докази на підтвердження висловленої думки, застосовує відомі факти, поняття для виконання стандартних навчальних завдань
| |
9
|
Учень (учениця) володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного твору, застосовує теорію в конкретних ситуаціях, демонструє правильне застосування матеріалу, складає порівняльні характеристики, добирає аргументи на підтвердження власних міркувань
| |
ІV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного твору, виявляє початкові творчі здібності, самостійно оцінює літературні явища, працює з різними джерелами інформації, систематизує, узагальнює та творчо використовує дібраний матеріал
|
11
|
Учень (учениця) на високому рівні володіє матеріалом, вміннями й навичками комплексного аналізу художнього твору, використовує засвоєні факти для виконання нестандартних завдань, самостійно формулює проблему й вирішує шляхи її розв'язання, висловлює власні думки, самостійно оцінює явища літератури й культури, виявляючи власну позицію щодо них
| |
12
|
Учень (учениця) вільно володіє матеріалом та навичками текстуального аналізу літературного твору, виявляє особливі творчі здібності та здатність до оригінальних рішень різноманітних навчальних завдань, до перенесення набутих знань та вмінь на нестандартні ситуації, має схильність до літературної творчості
|
Оновлена програма з української літератури 5-9 класи 2017 рік .schoollife.org.ua/onovlena-programa-2017-roku-z-ukrayinskoyi-literatury/
Українська поетична класика у сучасній музичній адаптації
Пісні на слова Тараса Шевченка
Пропонуємо вашій увазі добірку аудіо-та відео-записів, в яких звучать пісні на слова Тараса Шевченка.
http://www.youtube.com/watch?v=vPCMd0_y9uk Бандуристе орле сизий (муз.О.Тищенка, виконує Ірина Білик)
http://www.youtube.com/watch?v=pl_S-xjmUzo Було колись в Україні (виконує гурт Фата Моргана)
http://www.youtube.com/watch?v=ZbdJ6O62sPc Весільна (Олександр Якушенко і Мар'яна Коробйова)
http://www.youtube.com/watch?v=Y5yYGMgYhgE Вітре буйний (виконує Марина Гольченко і Кубанський козачий хор)
http://www.youtube.com/watch?v=-JfTKzICKDY Вітер з гаєм розмовляє (Олександр Якушенко і Мар'яна Коробйова)
http://www.youtube.com/watch?v=JneF8TGlX3c Гей літа орел, літа сизий
http://www.youtube.com/watch?v=v-46tRDsAUg Думи мої, думи мої (І всесвітня капела бандуристів)
http://www.youtube.com/watch?v=_iv6Wyv7IXA Заповіт (гурт „Сад”)
http://www.youtube.com/watch?v=QXah5KsVayg Зоре моя вечірняя, муз В.Захарченка (виконує народний ансамбль „Вишня”)
http://www.youtube.com/watch?v=w_P2WDFqFqA Не женися на багатій (Олександр Якушенко і Мар'яна Коробйова)
http://www.youtube.com/watch?v=uOCxFE4upnE Ой маю, маю я оченята (Олександр Якушенко і Мар'яна Коробйова)
http://www.youtube.com/watch?v=3ty0aWDlyus Реве та стогне Дніпр широкий (виконує Олег Александров)
http://www.youtube.com/watch?v=tXE68q_7lZE Така її доля (Тріо бандуристок „Диво струни”)
http://www.youtube.com/watch?v=piVsUEhHttI Тече вода з під явора (Олександр Якушенко і Мар'яна Коробйова)
Пісні на вірші Ліни Костенко, від яких мурашки по шкірі
Пісні на слова Ліни Костенко посідають окремо місце в українській музиці. І річ не так у власне музиці, як у неперевершеній ліриці поетеси. Зібрали для вас найкращі композиції на вірші Ліни Василівни, які мають бути в плейлисті кожного українця. Насолоджуйтеся!https://maximum.fm/pisni-na-virshi-lini-kostenko-u-vikonanni-vidomih-ukrayinskih-zirok_n137966
Немає коментарів:
Дописати коментар